Välkommen!

Denna blogg handlar om olika pyssliga saker så som stickning, virkning, heminredning och mitt nya stora intresse sömnad av barnkläder, jag säljer även en del av det jag skapar. myssemysse är märket på mina alster. myssemysse blev det för att jag tyckte det var så gulligt när min 2åriga son inte kunde säga motorcykel utan sa då myssemysse.

tisdag 26 april 2011

Ledighet

Har inte varit så kreativ sista 2 veckorna pga att jag varit bortrest, först var hela familjen i svärföräldrarnas stuga i fjällen, en underbar vecka hade vi där. Thaibrännan var nära, synd bara att den bleknar så fort!! Näväl vi landade hemma en natt för lite arbete för att sedan bege oss norrut och fira påsk, pga misstänkt cryptosporidier i vårt dricksvatten! Solen sken och vi njöt av lugnet och varandra! Nedan kommer lite bilder från vår semester!


2 kommentarer:

Powered By Blogger