Välkommen!

Denna blogg handlar om olika pyssliga saker så som stickning, virkning, heminredning och mitt nya stora intresse sömnad av barnkläder, jag säljer även en del av det jag skapar. myssemysse är märket på mina alster. myssemysse blev det för att jag tyckte det var så gulligt när min 2åriga son inte kunde säga motorcykel utan sa då myssemysse.

tisdag 12 april 2011

Tyg, vimplar, hjärtan, påse med hjärta!

Kvällen började med att jag skulle sy vimplar men det strulade bara, så jag övergick till att sy hjärtan som slutade med en tygpåse med hjärta på! Jag känner mig nöjd
voilá!
'Tyget hade jag sedan tidigare, och mönstret på påsen är eget!

4 kommentarer:

  1. Syrran du levererar. Exklusiva arbeten växer fram. Bra jobb!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du har en blogg kommer att kolla.
    Ha en skön helg, Marie

    SvaraRadera

Powered By Blogger