Välkommen!

Denna blogg handlar om olika pyssliga saker så som stickning, virkning, heminredning och mitt nya stora intresse sömnad av barnkläder, jag säljer även en del av det jag skapar. myssemysse är märket på mina alster. myssemysse blev det för att jag tyckte det var så gulligt när min 2åriga son inte kunde säga motorcykel utan sa då myssemysse.

söndag 10 april 2011

Bullbak.

Idag blev det bullbak inför kommande födelsedag som skall firas nästa helg. Baket uppskattades väldigt av 2åriga sonen som älskar bullar! Varför är det så mycket godare med kanelsnurror än vanliga kanelbullar?? En kaksort blev det oxå innan baket avrundades!

Kanelsnurror och "torrkaka"


 Denna skylt inhandlades till köket från http://www.blommigtochprickigt.se/ för en tid sedan, jag bara älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger