Välkommen!

Denna blogg handlar om olika pyssliga saker så som stickning, virkning, heminredning och mitt nya stora intresse sömnad av barnkläder, jag säljer även en del av det jag skapar. myssemysse är märket på mina alster. myssemysse blev det för att jag tyckte det var så gulligt när min 2åriga son inte kunde säga motorcykel utan sa då myssemysse.

söndag 24 juni 2012

Midsommar!

Midsommaraftonen firades hemma, med goda vänner och min lillebror och hans sambo, tyvärr jobbade några i sällskapet så vid midnatt var vi 3 tjejer kvar, men vi hade väldigt trevligt och firandet avslutades kl 03.15. Middagen var utsökt, grillad oxfile med hemmagjord potatissallad, grönsallad och pepparsås. Till efterrätt serverades Rabarberpajen som jag skrev om i förra inlägget, glass, Jordgubbar och vattenmelon. Efterrätten intogs på filtar i det gröna, är det midsommar så är det!!!

 Snart får mitt kära hjärta semester, så härligt!!! ser fram emot en underbar semester, hoppas bara att vi får lite varmare väder! I morgon väntar Loppis...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger